Често задавани въпроси
1. Каква е стойността на доставката?
Всички клиенти на сайта dress4less.bg могат да се възползват от напълно безплатна и бърза доставка в рамките на 1 работен ден, ако поръчката им надвишава 90лв. Това важи и за артикулите които са в промоция или на разпродажба.
Цена за доставка при поръчка под 90лв. до офис на Спиди (Speedy) или до адрес на клиента е 5.99лв.
2. Има ли значение до коя населена точка е доставката?
Доставката се осъществява с куриерска фирма Спиди (Speedy) до всички населени места на територията на Република България.
3. Как мога да получа пратката си - на адрес или офис на куриерската фирма?
Пратката може да бъде получена на адрес или в офис на куриерска фирма Спиди (ако в населеното място има офис) според Вашите предпочитания.
4. Има ли ограничения в стойността на поръчката?
Няма ограничения от стойността на направената поръчка.
5. За колко време пристигат поръчките?
Всички продукти от сайта dress4less.bg се доставят за един работен ден (ако поръчката е направена до 16:30 часа в работен ден). Доставката се извършва с куриерска фирма Спиди (Speedy) на територията на Република България.
Срокът за доставка може да е по-дълъг ако поръчката е направена в събота, неделя или официални празници, където доставката на продукта се извършва в първия работен ден след тях.
6. Какъв е произходът на дрехите на Dress4Less? Оригинални ли са?
Всички продукти публикувани в сайта dress4less.bg са напълно оригинални, с доказано качество и произход на съответната марка. Всички стоки са внос от Европейския съюз и са подбрани директно от продуктовата гама на производителите и официалните дистрибутори на големите марки.
В резултат на тези ексклузивни партньорства потребителите на този сайт могат да се възползват от оригинални продукти на несравнимо добри цени.
7. Как става заплащането?
Заплащането на поръчан артикул или артикули се осъществява с наложен платеж (в брой или с кредитна/дебитна карта при получаването) или с кредитна/дебитна карта през сайта ни.
8. Нужна ли е регистрация, за да се направи поръчка?
Не е необходима регистрация за да се направи поръчка. Поръчка може да се направи и на телефон 0 700 800 44 или от менюто БЪРЗА ПОРЪЧКА в детайлната страница на продукт.
9. Предлагате ли връщане или замяна на стока?
По силата на чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), имате право да се върнете закупената от вас стока в 14-дневен срок от датата на подписването на приемо-предавателния протокол (товарителница). Всеки един продукт от сайта dress4less.bg може да бъде заменен в рамките на 30 дни от датата на неговото получаване.
10. Какво да правя, ако полученият от мен продукт има дефект?
Вие имате право първо да отворите, прегледате и пробвате поръчания от Вас артикул и чак тогава да го заплати на куриера. В случай, че констатирате явни недостатъци, незабавно информирайте лицето извършващо доставката и откажете доставения артикул.
11. Какво да правя, ако пратката е повредена по време на транспорт?
Ако продукта е пристигнал при вас с повредена опаковка или в нарушен търговски вид, то трябва да ни сигнализирате на телефон 0 700 800 44 или на имейл: [email protected].
12. Търся размер на продукт, който не фигурира в магазина. Мога ли да направя поръчка или запитване за него?
Наличността в сайта dress4less.bg е актуална в реално време и всички продукти пуснати в продажба, са публикувани на сайта. Ако там няма в наличност даден размер, можете да проверите възможностите за евентуална доставка, като отправите питане към центъра за обслужване на клиенти: 0 700 800 44 (тарифата е според абонаментния ви план)
13. Не успявам да завърша поръчката си. Какво да правя?
Ако изпитвате затруднение при направа или завършване на поръчката си, можете да се свържете с нас на телефон 0 700 800 44 или в нашия LiveChat долу в дясно на екрана.
14. Мога ли да редактирам поръчката си, след като е била изпратена и как да го направя?
Ако искате да направите промяна по поръчката си след като е вече завършена, можете да се свържете с нас на телефон 0 700 800 44, на имейл: [email protected] или в нашия LiveChat долу в дясно на екрана.
15. Мога ли да получа фактура за поръчката си?
Всеки клиент може да получи фактура ако предостави необходимите данни.
16. Какво ще се случи, ако не приема поръчката си?
Ако не приемете пратката си до няколко дни, наш служител ще се свърже с Вас, за да получи повече информация относно забавянето Ви.
17. Мога ли да следя движението на поръчката си?
Ако сте направили стандартна поръчка, ще получите автоматичен мейл с номер на товарителница, чрез който можете да следите движението на пратката си в сайта на куриерската фирма. В противен случай можете да се свържите с нас за номер на товарителница по удобен за Вас начин.
18. Мога ли да прегледам поръчката си, преди да я приема?
Всяка една наша пратка има възможност да се прегледа, пробва или премери и след това ако продукта оправдае очакванията ви да го заплатите на куриера.
19. Имам ли възможност на отказ от поръчка, доставена от куриер?
Ако при получаването на поръчка сте се възползвали от опцията да прегледате и пробвате продукта, но той не е бил точния за вас размер или не е оправдал очакванията ви, може да откажете пратката като заплащате транспортните разходи по връщането на поръчката.
20. За чия сметка са разходите за куриерски услуги при връщане на продукт или рекламация?
Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на потребителя, освен ако получената стока явно не съответства на заявената в поръчката или грешката е настъпила в резултат на вина на dress4less.bg.
Когато връщането на продукт е за сметка на dress4less.bg това става задължително с куриерска фирма СПИДИ, а не с произволно избран куриер от клиента.
21. Как мога да направя рекламация?
Потребителят има право да предяви рекламация на всяка закупена стока, като поиска извършване на безплатен ремонт на стоката. Срокът за уреждане на рекламацията е 30 дни от датата на предявяването й, респективно от завеждането в регистъра за предявените рекламации.
Потребителят има право да предяви рекламацията, независимо от предоставената търговска гаранция, съгласно Закона за защита на потребителите. Търговската гаранция покрива проявени дефекти въпреки правилната употреба на обувките.
22. Мога ли да поръчам продукт, който не присъства на сайта?
Наличността в сайта dress4less.bg е актуална в реално време. Фирмата не предлага продукти, които не са налични в онлайн магазина.