-20% НАМАЛЕНИЕ на всички продукти PUMA Мъже Жени Деца

Често задавани въпроси

1. Каква е стойността на доставката?

Всички клиенти на сайта dress4less.bg могат да се възползват от напълно безплатна и бърза доставка в рамките на 1 работен ден, ако поръчката им надвишава 90лв (изпраща се с куриерска фирма Speedy). Това важи и за артикулите, които са в промоция или на разпродажба.

Цена за доставка при поръчка под 90лв. до офис на Спиди (Speedy) или до адрес на клиента е 5.99лв.
Aко поръчката Ви надвишава 90лв. с куриерска фирма Еконт (Econt), доставката до офис е 2.99лв. Това важи и за артикулите, които са в промоция или на разпродажба.
Цена за доставка при поръчка под 90лв. до офис на Еконт (Econt) е 6.99лв. за пратки до 2.00кг.

2. Има ли значение до коя населена точка е доставката?

Доставката се извършва до офис на куриерска фирма Спиди (Speedy) или Еконт (Econt) на територията на Република България.

3. Как мога да получа пратката си - на адрес или офис на куриерската фирма?

Пратката може да бъде получена в офис на куриерска фирма Спиди (Speedy) или Еконт (Econt) (ако в населеното място има офис), или до Ваш личен адрес със Спиди (Speedy).

4. Има ли ограничения в стойността на поръчката?

Няма ограничения от стойността на направената поръчка.

5. За колко време пристигат поръчките?

Всички продукти от сайта dress4less.bg се доставят за един работен ден (ако поръчката е направена до 16:00 часа в работен ден). Доставката се извършва с куриерска фирма Спиди (Speedy) и Еконт (Econt) на територията на Република България. 

Срокът за доставка може да е по-дълъг ако поръчката е направена в събота, неделя или официални празници, където доставката на продукта се извършва в първия работен ден след тях.

Може да се възползвате от новта ни услуга Click&Collect, която позволява да получите, поръчката Ви в нашите магазини, с безплатна доставка в рамките до 3 работни дни.

6. Какъв е произходът на дрехите на Dress4Less? Оригинални ли са?

Всички продукти публикувани в сайта dress4less.bg са напълно оригинални, с доказано качество и произход на съответната марка. Всички стоки са внос от Европейския съюз и са подбрани директно от продуктовата гама на производителите и официалните дистрибутори на големите марки. 

В резултат на тези ексклузивни партньорства потребителите на този сайт могат да се възползват от оригинални продукти на несравнимо добри цени.

7. Как става заплащането?

Заплащането на поръчан артикул или артикули се осъществява с наложен платеж (в брой или с кредитна/дебитна карта при получаването) или с кредитна/дебитна карта през сайта ни. Преглагаме също и вариант на изплащане, чрез NewPay. След като изберете този вариант от методите на плащане, ще Ви препрати към сайта на NewPay, където само с няколко лесни стъпки, ще може да завършите поръчката си.

8. Нужна ли е регистрация, за да се направи поръчка?

Не е необходима регистрация за да се направи поръчка. Поръчка може да се направи и на телефон 0 700 800 44 , като избирате опция 1 от менюто.

9. Предлагате ли връщане или замяна на стока?

По силата на чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), имате право да се върнете закупената от вас стока в 14-дневен срок от датата на подписването на приемо-предавателния протокол (товарителница).  Всеки един продукт от сайта dress4less.bg може да бъде заменен в рамките на 30 дни от датата на неговото получаване.

10. Какво да правя, ако полученият от мен продукт има дефект?

Вие имате право първо да отворите, прегледате и пробвате поръчания от Вас артикул и чак тогава да го заплатите на куриера. В случай, че констатирате явни недостатъци, незабавно информирайте лицето извършващо доставката и откажете доставения артикул.

11. Какво да правя, ако пратката е повредена  по време на транспорт?

Ако продукта е пристигнал при Вас с повредена опаковка или в нарушен търговски вид, то трябва да ни сигнализирате на телефон 0 700 800 44 или на имейл: [email protected].

12. Търся размер на продукт, който не фигурира в магазина. Мога ли да направя поръчка или запитване за него?

Наличността в сайта dress4less.bg е актуална в реално време и всички продукти пуснати в продажба, са публикувани на сайта. Ако там няма в наличност даден размер, можете да следите артикула във времето и ако имаме наличност от модела, тя веднага ще е видима в сайта.

13. Не успявам да завърша поръчката си. Какво да правя?

Ако изпитвате затруднение при направа или завършване на поръчката си, можете да се свържете с нас на телефон 0 700 800 44 , като избирате опция 1 от менюто.

14. Мога ли да редактирам поръчката си, след като е била изпратена и как да го направя?

Ако искате да направите промяна по поръчката си след като е вече завършена, можете да се свържете с нас на телефон 0 700 800 44, като избирате опция 1 от менюто или на имейл: [email protected]. Корекциите могат да се направят до 15:00ч. в деня на обработка на поръчката.

15. Мога ли да получа фактура за поръчката си?

Всеки клиент може да получи фактура ако предостави необходимите данни на юридическо или физическо лице.

16. Какво ще се случи, ако не приема поръчката си?

Ако не приемете пратката си до няколко дни, ще получите атоматично Viber/SMS съобщение за напомняне.

17. Мога ли да следя движението на поръчката си?

След като сте завършили поръчката си, ще получите автоматичен имейл/Viber/SMS съобщение с номер на поръчката. След като пратката бъде обработена и предадена на куриер, ще получите автоматично Viber/SMS съобщение с номер на товарителницата, чрез който можете да следите движението на пратката Ви в сайта на куриерската фирма. Ако поръчката Ви съдържа повече от един продукт, то тя може да бъде изпратена с няколко отделни пратки. 
В противен случай можете да се свържите с нас за номер на товарителница по удобен за Вас начин.

18. Мога ли да прегледам поръчката си, преди да я приема?

Всяка една наша пратка има възможност да се прегледа, пробва или премери и след това ако продукта оправдае очакванията ви да го заплатите на куриера.

19. Имам ли възможност на отказ от поръчка, доставена от куриер?

Ако при получаването на поръчка сте се възползвали от опцията да прегледате и пробвате продукта, но той не е бил точния за вас размер или не е оправдал очакванията ви, може да откажете пратката като заплащате транспортните разходи по връщането на поръчката.

20. За чия сметка са разходите за куриерски услуги при връщане на продукт?

Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на потребителя, освен ако получената стока явно не съответства на заявената в поръчката или грешката е настъпила в резултат на вина на dress4less.bg. 

Когато връщането на продукт е за сметка на dress4less.bg това става задължително с куриерска фирма СПИДИ, а не с произволно избран куриер от клиента.

21. Как мога да направя рекламация?

Потребителят има право да предяви рекламация на всяка закупена стока, като поиска извършване на безплатен ремонт на стоката. Връщането на продукт е за сметка на dress4less.bg това става задължително с куриерска фирма СПИДИ, а не с произволно избран куриер от клиента. Срокът за уреждане на рекламацията е 30 дни от датата на предявяването й, респективно от завеждането в регистъра за предявените рекламации. 

Потребителят има право да предяви рекламацията, независимо от предоставената търговска гаранция, съгласно Закона за защита на потребителите. Търговската гаранция покрива проявени дефекти въпреки правилната употреба на обувките. 

22. Мога ли да поръчам продукт, който не присъства на сайта?

Наличността в сайта dress4less.bg е актуална в реално време. Фирмата не предлага продукти, които не са налични в онлайн магазина.

loader
Зареждане...
loader
Зареждане...