Често задавани въпроси

 

Продуктите в сайта оригинални ли са?

Всички продукти публикувани в сайта dress4less.bg са напълно оригинални, с доказано качество и произход на съответната марка. Всички стоки са внос от Европейския съюз и са подбрани директно от продуктовата гама на производителите и официалните дистрибутори на големите марки. В резултат на тези ексклузивни партньорства потребителите на този сайт могат да се възползват от оригинални продукти на несравнимо добри цени.

 

Мога ли да прегледам и пробвам продукта преди да го заплатя?

Всяка една наша пратка има възможност да се прегледа, пробва или премери и след това ако продукта оправдае очакванията ви да го заплатите на куриера. Ако продукта не е това което очаквате или размера не е точен, можете да откажете продукта, като заплащате разходите по връщането на пратката.

 

Мога ли да заменя продукт?

Всеки една продукт от сайта dress4less.bg може да бъде заменен в рамките на 30 дни от датата на неговото получаване. Това е с 16 дена по-дълъг срок от този който е по закон. Това е изключително удобно ако сте нямали въможността да пробвате продукта при получаването му или ако артикула е бил за подарък на близък или роднина. Единствено артикула трябва да е във вида в който сте го получили - със запазена опаковка в нейната цялост (опаковката на пратката може да бъде отваряна), пълна окомплектовка (етикети, стикери, пиктограми, кутия) и придружаващата я документация. Ако тези условия са спазени, веднага след като получим продукта обратно от Вас, ще направим замяна за предварително избрани от Вас модел.

 

Мога ли да върна продукт?

Ако желаете да върнете даден продукт имате право да направите това в 14-дневен срок от датата на подписването на приемо-предавателния протокол (товарителница). В този случай сте длъжни да върнете  артикула във вида в който сте го получили - със запазена опаковка в нейната цялост (опаковката на пратката може да бъде отваряна), пълна окомплектовка (етикети, стикери, пиктограми, кутия) и придружаващата я документация. Ако тези условия са спазени, веднага след като получим продукта обратно от Вас, ще Ви възстановим пълната му стойност в рамките на пет работни дни.

 

Колко ще струва доставката?

Всички клиенти на сайта dress4less.bg могат да се възползват от напълно безплатна и бърза доставка в рамките на 1 работен ден, ако поръчката им надвишава 90лв. Това важи и за артикулите които са в промоция или на разпродажба. Цена за доставка при поръчка под 90лв. до офис на Спиди (Speedy) или до адрес на клиента е 4.99лв. за пратки до 2.00кг.

 

Колко ще заплатя ако откажа продукт?

Ако при получаването на Вашата поръчка сте се възползвали от опцията да прегледате и пробвате продукта, но той не е бил точния за вас размер или не е оправдал очаванията ви, може да откажете пратката като заплащате транспортните разходи само в едната посока т.е Вие ще имате безплатно връщане.

Какъв е срока на доставка?

Всички продукти от сайта dress4less.bg се доставят за един работен ден (ако поръчката е направена до 16:30 часа). Доставката се извършва с куриерска фирма Спиди (Speedy) на територията на Република България. Срокът за доставка може да е по-дълъг ако поръчката е направена в събота, неделя или официални празници, където доставката на продукта се извършва в първия работен ден след тях.

Кой е правилния за мен размер?

Когато изберете даден модел дреха или обувка в дясно до наличните ни размери се намира нашата таблица с размери въз основа на която можете да изберете правилния за Вас размер. Имайте предвид, че тази таблица е ориентировъчна и в някой случай може да има несъответствия. Ако искате да разберете повече информация за желания от Вас продукт, можете да зададете зададете въпрос на имейл адрес: [email protected], през нашия чат в сайта, през нашата Facebook страница или на телефон: 0 700 800 44 (тарифата е според абонаментния ви план)

Мога ли да поръчам продукт, който не присъства в сайта?

Всички продукти, които са пуснати в продажба, са публикувани на сайта. Ако там няма в наличност даден размер, можете да проверите възможностите за евентуална доставка, като отправите питане към центъра за обслужване на клиенти: 0 700 800 44 (тарифата е според абонаментния ви план)

Мога ли да поръчам продукт, който не присъства в сайта?

Всички продукти, които са пуснати в продажба, са публикувани на сайта. Ако там няма в наличност даден размер, можете да проверите възможностите за евентуална доставка, като отправите питане към центъра за обслужване на клиенти: 0 700 800 44 (тарифата е според абонаментния ви план)