Есенно намаление на страхотни цени! Разгледайте!

Under armour - марката, която спечели всички

15.11.2021 |
Категория: Спорт
Under armour - марката, която спечели всички

Все по-предпочитани и търсени стават облеклата и обувките, които са произведени от реномирани марки. Предлаганите оригинални продукти, се отличават освен с доказано качество, то и с неповторими дизайни. Преобладават множество имитации на пазара, но оригиналното производство доминира и до днес, благодарение на издръжливостта.

В статията ще ви запознаем с една отличителна и наложила се с годините марка. Пътя на успеха, популяризирането и малко известни факти, ще прочетете в следващите редове.

За марката

Започвайки с името “Under armour”, което със сигурност сте срещали неведнъж, навлизат изключително качествени продукти в пазарската мрежа. Отличителната черта на предлагания асортимент от бранда е, че фокуса е заложен върху спортистите. Осигурявайки максимален комфорт, във всякакви климатични условия и за всички спортове.

Основателя на прочутата марка е бивш футболист по амеракански футбол, който в ранните години навлиза в ролята на предприемач. Лицето, което днес оглавява световноизвестния бранд, носи името Кевин Планк. Историята е силно вдъхновяваща, затова нека направим кратка ретроспекция.

Още в юношеските си години, Кевин се откроява с буен нрав и проблемно поведение. Но това, което винаги го е откроявало е било страстта към футбола. Като за най-правилно решение през онези години, неговите родители решават да запишат Кевин във военна академия.

Впоследствие, това се оказва трамплин в развитието на младежа, тъй като успешно бива приет към университета в Мериленд. Там той сбъдва мечтата си, като става част от отбора по футбол. По това време, Кевин Планк изучава бакалавърската си степен по бизнес администрация в Мериленд. 

Вдъхновението и самата идея възниква по време на футболните тренировки. Кевин Планк се сблъсква с дискомфорта, познат на почти всеки спортист. Влагата задържаща се под екипа и неприятното усещане, провокира младия футболист да търси решение на проблема.

След множество опити и създадени прототипи, Кевин успява да реализира продукт, който не задържа излишната влага, чрез микрофибърни влакна. Затова и се ориентира към директните продажби на иновативния модел тениски. 

Осъществява своите първи стъпки в търговията, в домашни условия, през далечната 1996 година. Мазето в къщата на неговата баба, се превърнало в неговото работно помещение, а в гаража извършвал своите продажби. Още през първата година, Кевин се радва на успех и успява да продаде голяма част от произведените тениски.

При видимо установения прогрес, основателя на тази марка, решава да поработи и върху името. Знаейки, че то трябва да е запомнящо се, лесноразпознаваемо, но и не толкова сложно. Първоначалната идея се сформирала под името “Бронежилетка”, впоследствие обаче претърпяла промяна и се превърнала в “Under Armour”. 

След името, не след дълго последвал и момента за разработване и на отличително лого. Замисъла в него е да се инициират първите две букви от името на бранда. Посредством красив, уникален и изчистен шрифт, било създадено наистина успешно лого. 

Благодарение на популяризирането му, чрез редица известни личности, като актьори и спортисти, компанията се увенчава с успех. До днес, логото изпълнява своята роля безупречно, като всеки клиент успешно прави асоциацията с марката.

С какво се отличава oт началото до днес?

Under armour - марката, която спечели всички

Източник на снимката: Unsplash

Неимоверно трудния преход, през който е минал собственика на “Under Armour” го води до върхови успехи. Особен пик в кариерата и развитието на бранда, се наблюдава през 2015 година, където реализира най-високи приходи. 

През всичките години, компанията внася редица подобрения и предлага нови продукти. Бранда разширява своята продуктова гама, като въвежда специално проектирани бутонки за изкуствен терен. Моделите навлизат успешно, като благодарение на иновативната им разработка, бранда се превръща в главен дистрибутор на лигата по американския футбол.

Следващия съществен пробив се осъществява чрез разработената серия маратонки за бягане - “SpeedForm”. Спортните обувки, предлагани от бранда са отново насочени главно към спортистите, като за целта разработва модел, който е максимално олекотен, с минимално присъствие на шевове.

Благодарение на изградените контакти през годините, Кевин пласира успешно продуктите по различни канали. Явява се като главен спонсор на университетския отбор, в който е бил играч в студентските години. Малко по-късно, световно известната марка, осигурява многократно екипировка на спортистите, в Олимпийските игри. Освен това, марковите продукти са заснети и в няколко известни филма.

Успешно въведената маркетингова стратегия от Кевин Планк, успешно проработва и се котира в таргетирания контингент от клиенти. Въпреки това, усилията не са насочени основно към рекламата и популярността на марката. Главния стремеж се уповава в интегрирането на нови технологии и производство на иновативни и отличителни продукти.

Като чудесен пример затова, можем да посочим отличителните модели маратонки - “Connected”. Благодарение на високотехнологичното ниво на изработка, този вид маратонки позволяват да се индикира изминатото разстояние и пробег време. 

Защо завладя така сърцата на потребителите ?

Under armour - марката, която спечели всички

Източник на снимката: Pexels

Марката се популяризира от една страна, заради добре разработените маркетинг похвати, то и заради инересната предистория. Въпреки това, като най-силен и въздействащ елемент е предлаганото удобство. Без съмнение, бранда произвежда спортни артикули, които гарантират безкомпромисно ниво на комфорт.

Освен това, разрастването на асортимента също има ключова функция. Водещия бранд предлага спортни облекла, маратонки и други аксесеоари, както за мъжете и дамите, така и за по-малките. 

Друга причина, която прави марката “Under Armour” силно предпочитана е подхода насочен към внедряването на иновации. С всяка изминала година, колекциите са по-успешни и предоставят отличително висококачествени спортни облекла.

Дизайна, с който бранда покорява своите потребители е уникален и минималистичен стил. Макар цветовото еднообразие, се достига до открояващи се стилни спортни екипи и облекла. Компанията залага на концепцията “по-малкото е повече”, която можем да заключим, че е повече от успешна.

Назад към всички статии
loader
Зареждане...
loader
Зареждане...